√√ܓ❤ فاتح دلها❤ܓ √√

دانلود آهنگ تقدیر از شاهین نجفی

دانلود آهنگ از غمت دارم می میرم از رضا شیری

دانلود اهنگ تسلیت از محمد یوسفی 

دانلود آهنگ بیکلام بهار من از شادمهر عقیلی

دانلود اهنگ زیبای افسوس، خواننده امین بانی

دانلود تیراژ برنامه ماه عسل عشق اول و آخر من با صدای حامد زمانی

دانلود آهنگ میمیرم برات به روایتی از کیوان مطوس و به تعبیری از حامدهاکان!!! 

دانلود دکلمه زیبای زنده یاد خسرو شکیبایی 

دانلود دکلمه ای بسیاز زیبا از داریوش 

دانلود آهنگ قصه ی عاشقان از داریوش 

دانلود آهنگ هر وقت که بارون میزنه از محسن یگانه

نظرات 3 + ارسال نظر
samane دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:13 ق.ظ

سلام وای خدای من ممنونم که من این وب پیدا کردم دنبال این اهنگها بودم مرسسسسسسسسسسسسسسسسسسی

حامد دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:21 ق.ظ

دمت گرم

سمیرا دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:28 ب.ظ

سلام وبت از لحاظ آهنگ با اینکه اهنگهاش کمه اما خیلی متنوعه و زیبا اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن

سلام حداقل واسه تبادل لینک ادرس وبتونو میذاشتید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد